Katalog części zamiennych do rowerów niemieckich: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | <gallery> | + | [[category:Kroniki rowerowe]] |
+ | [[category:Kroniki Doktora No]] | ||
+ | Tym razem cel ćwiczenia jest nieco inny. | ||
+ | |||
+ | Z różnych przyczyn w zbiorze starych rowerów występujących w Polsce jest sporo rowerów niemieckich. | ||
+ | |||
+ | Jest to świat odrębnych rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do najpopularniejszych rowerów polskich np. A Kamińskiego. | ||
+ | |||
+ | Ponieważ w zasadzie wykorzystywany był inny osprzęt lub podzespoły (trudno szukać tu Bramptona, Perrego etc.) to identyfikacja podzespołów ułatwi identyfikację rekonstruowanego roweru. | ||
+ | |||
+ | Przede wszystkim zaś pomoże odpowiedzieć na pytanie niemiecki czy polski ? | ||
+ | |||
+ | Można spotkać też dwa ciekawe przypadki. | ||
+ | *Rowery polskich firm ewidentnie konstrukcyjnie podobne do rowerów niemieckich np Korona. | ||
+ | *Rowery niemieckie odnowione przez "Emaliernie", które na rdzennie niemiecki rower kładły lakier ze szparowaniem w polskim stylu, dodatkowo dokładając własne logo w postaci kalkomanii na główce ramy. | ||
+ | |||
+ | Sporo jest też w katalogu części zamiennych do np lamp karbidowych. Lampy takie bardzo rzadko występują kompletne i czasem nie wiadomo jak wyglądały brakujące elementy... | ||
+ | |||
+ | Katalog odpowiada też na pytanie: Dlaczego tak trudno jest dobrać elementy suportu do starego roweru niemieckiego. Proszę zwrócić uwagę ile jest typów korb, misek, konusów i osi suportu. | ||
+ | |||
+ | Celowo pokazujemy wszystkie strony z tym asortymentem. | ||
+ | |||
+ | Wreszcie zdecydowaliśmy się pokazać strony luźniej związane, a zawierające narzędzia często dziś unikalne i zapomniane. | ||
+ | Szczególnie silnie zdeterminowani hobbyści mogą zobaczyć pradawną maszynkę do szparowania, ba, nawet w oparciu o rycinę mogą ją sobie wykonać. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Katalog pokazujemy w takim stanie jakim wpadł nam w ręce, niestety, brak pierwszych czterdziestu kilku stron i nie wiadomo ilu ostatnich... | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <gallery widths=256px heights=192px> | ||
Image:obrazek- 043.jpg | Image:obrazek- 043.jpg | ||
Linia 99: | Linia 128: | ||
Image:obrazek- 139.jpg | Image:obrazek- 139.jpg | ||
Image:obrazek- 140.jpg | Image:obrazek- 140.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 141.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 142.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 143.jpg | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | <gallery> | + | <gallery widths=256px heights=192px> |
− | |||
− | |||
− | |||
Image:obrazek- 144.jpg | Image:obrazek- 144.jpg | ||
Image:obrazek- 145.jpg | Image:obrazek- 145.jpg | ||
Linia 120: | Linia 149: | ||
Image:obrazek- 155.jpg | Image:obrazek- 155.jpg | ||
Image:obrazek- 156.jpg | Image:obrazek- 156.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 157.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 158.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 159.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 160.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 161.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 162.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 163.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 164.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 165.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 166.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 167.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 168.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 169.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 170.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 171.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 172.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 173.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 174.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 175.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 176.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 177.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 178.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 179.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 180.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 181.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 182.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 183.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 184.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 185.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 186.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 187.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 188.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 189.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 190.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 191.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 192.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 193.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 194.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 195.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 196.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 197.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 198.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 199.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 200.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 201.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 202.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 203.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 204.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 205.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 206.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 207.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 208.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 209.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 210.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 211.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 212.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 213.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 214.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 215.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 216.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 217.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 218.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 219.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 220.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 221.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 222.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 223.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 224.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 225.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 226.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 227.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 228.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 229.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 230.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 231.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 232.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 233.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 234.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 235.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 236.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 237.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 238.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 239.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 240.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 241.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 242.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 243.jpg | ||
+ | |||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <gallery widths=256px heights=192px> | ||
+ | Image:obrazek- 244.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 245.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 246.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 247.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 248.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 249.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 250.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 251.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 252.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 253.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 254.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 255.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 256.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 257.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 258.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 259.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 260.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 261.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 262.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 263.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 264.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 265.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 266.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 267.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 268.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 269.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 270.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 271.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 272.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 273.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 274.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 275.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 276.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 277.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 278.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 279.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 280.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 281.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 282.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 283.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 284.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 285.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 286.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 287.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 288.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 289.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 290.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 291.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 292.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 293.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 294.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 295.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 296.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 297.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 298.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 299.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 300.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 301.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 302.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 303.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 304.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 305.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 306.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 307.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 308.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 309.jpg | ||
+ | Image:obrazek- 310.jpg | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kroniki_rowerowe|Powrót do "Kronik rowerowych"]] |
Aktualna wersja na dzień 18:32, 24 cze 2014
Tym razem cel ćwiczenia jest nieco inny.
Z różnych przyczyn w zbiorze starych rowerów występujących w Polsce jest sporo rowerów niemieckich.
Jest to świat odrębnych rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do najpopularniejszych rowerów polskich np. A Kamińskiego.
Ponieważ w zasadzie wykorzystywany był inny osprzęt lub podzespoły (trudno szukać tu Bramptona, Perrego etc.) to identyfikacja podzespołów ułatwi identyfikację rekonstruowanego roweru.
Przede wszystkim zaś pomoże odpowiedzieć na pytanie niemiecki czy polski ?
Można spotkać też dwa ciekawe przypadki.
- Rowery polskich firm ewidentnie konstrukcyjnie podobne do rowerów niemieckich np Korona.
- Rowery niemieckie odnowione przez "Emaliernie", które na rdzennie niemiecki rower kładły lakier ze szparowaniem w polskim stylu, dodatkowo dokładając własne logo w postaci kalkomanii na główce ramy.
Sporo jest też w katalogu części zamiennych do np lamp karbidowych. Lampy takie bardzo rzadko występują kompletne i czasem nie wiadomo jak wyglądały brakujące elementy...
Katalog odpowiada też na pytanie: Dlaczego tak trudno jest dobrać elementy suportu do starego roweru niemieckiego. Proszę zwrócić uwagę ile jest typów korb, misek, konusów i osi suportu.
Celowo pokazujemy wszystkie strony z tym asortymentem.
Wreszcie zdecydowaliśmy się pokazać strony luźniej związane, a zawierające narzędzia często dziś unikalne i zapomniane. Szczególnie silnie zdeterminowani hobbyści mogą zobaczyć pradawną maszynkę do szparowania, ba, nawet w oparciu o rycinę mogą ją sobie wykonać.
Katalog pokazujemy w takim stanie jakim wpadł nam w ręce, niestety, brak pierwszych czterdziestu kilku stron i nie wiadomo ilu ostatnich...